Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji
Tylko w ten weekend za każdą porcję frytek zakupionych w McDonald's, u konkurenta sieci, Burger Kinga, dostaniemy Whoopera jr. Jak to możliwe? Okazuje się, że to akcja charytatywna.
- Pomóżcie nam wesprzeć McDonald's w zrealizowaniu ich szczytnego celu i zgarnijcie darmowego Whoppera Jr. - poinformowano w piątek na profilu Burger Kinga na Facebooku.
Zasad promocji są proste - wystarczy kupić frytki w McDonald's i pokazać zachowany paragon w dowolnym Burger Kingu w Polsce, by otrzymać darmową kanapkę Whopper Jr.
Burger King pomaga Fundacji Ronalda McDonalda
Burger King już w środę na swoich mediach społecznościowych wprost namawiał do kupowania frytek u największego konkurenta.
W ten sposób sieć fastfoodów wspiera akcję charytatywną Fundacji Ronalda McDonalda, należącej do McDonald's. W dniach 11-12 grudnia część dochodu ze sprzedaży frytek McDonald's trafi na rzecz funkcjonowania Domów Ronalda McDonalda - miejsc gdzie rodzice mogą być przy swoich dzieciach i wspierać je, gdy te zmagają się z chorobą. Złotówka z każdej sprzedanej porcji frytek zasila inicjatywę "McHappy Day".
W Polsce funkcjonują dwa Domy Ronalda McDonalda. Pierwszy powstał 6 lat temu przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Drugi działa od roku przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.
Fundacja Ronalda McDonalda powstała w 2002 roku, wchodzi w skład działającej w 64 krajach sieci organizacji dobroczynnych Ronald McDonald House Charities. Organizacja zajmuje się działaniami z obszaru profilaktyki zdrowotnej dzieci oraz wsparciem dla rodzin w czasie ciężkiej choroby jej najmłodszych członków. Programy fundacji mają charakter ogólnopolski i realizowane są przy wsparciu firm, osób prywatnych i wolontariuszy.
Łącznie pod szyldem Burger King działa w Polsce 98 restauracji. Z kolei McDonald's ma w Polsce ponad 450 lokali.
Dołącz do dyskusji: Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji
Żaden konsument obu tych sieci tego nie zrobi.
Żaden. Ale nikt nigdy nie rozlicza takich pomysłów z efektywności.