SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek reklamują piwo Tyskie

W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Jesteśmy na TY” występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.

Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w spocie piwa TyskieDariusz Szpakowski i Mateusz Borek w spocie piwa Tyskie

W spotach z kampanii Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek grają razem w ping ponga i na konsoli (komentując swoją grę), rysują plan akcji piłkarskiej, a Szpakowski mocno emocjonalnie komentuje też, jak nalewa piwo Tyskie do szklanki.

- Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY - komentuje Tycjan Lewandowski, brand director marki Tyskie.

 

Tyskie w nowej reklamie stawia na Borka i Szpakowskiego

- Komentatorskie legendy - Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę - dodaje Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskiego.

 

To kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Jesteśmy na TY” rozpoczętej w lutym. W dotychczasowych reklamach występowali Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski, zrealizowano też nietypowy spot stylizowany na casting.

Ponadto do sprzedaży wprowadzono limitowaną edycję Tyskiego w barwach Kanału Sportowego, wspierała to kampania reklamowa z udziałem głównych twórców Kanału: Mateusz Borka, Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda we współpracy z zespołem marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, nakręcił Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiadał Kuba Ranik i zespół Moon films, za postprodukcję - Televisor, udźwiękowienie - Juice. Planowaniem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith.

 

Mateusz Borek w reklamie Tyskiego wystąpił już dwa lata temu, razem m.in. z Karolem Bieleckim. Od kilku lat jest jednym z ambasadorów marketingowych bukmachera eToto.

Dariusz Szpakowski jesienią ub.r. wystąpił w kampanii makaronu Lubella.

Dołącz do dyskusji: Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek reklamują piwo Tyskie

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dabfan
Bardzo lubię tych komentatorów. I cieszy że ci panowie też mają ludzką twarz,i też piją piwo.
odpowiedź
User
Piwosz
Piwo Tychy - sam "aromat", jak to śpiewał Wojciech Młynarski... :)
odpowiedź
User
Jerry
Zgodzę się z tym, że Dariusz Szpakowski to legenda, ale że Mateusz Borek, to chyba lekka przesada. Komentatorem, to on może kiedyś był, a teraz to jest bardziej biznesmen, promotor i celebryta. Szkoda, że odeszli na emerytury tacy komentatorzy i dziennikarze sportowi jak Dariusz Szpakowski, Włodzimierz Szaranowicz. Sport bez tych panów nie jest już taki sam i nie smakuje jak kiedyś...
odpowiedź