Daria Polarczyk zarządza Feeders Agency, dołącza Magda Chętnik
W agencji kreatywnej Feeders Agency na stanowisko managing directora awansuje Daria Polarczyk. Dotychczasowa client service director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej head of operations w agencji Labcon (Group One).
Daria Polarczyk z branżą reklamową jest związana od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w takich agencjach sieciowych, jak Publicis czy Y&R, obsługując zarówno marki międzynarodowe (m.in. L'Oreal, HP, Danone, Mercedes Benz), jak i polskie (m.in. Maspex, Kompania Piwowarska).
W Feeders Agency jest od niemal samego początku jej istnienia, gdzie zbudowała dział client service od podstaw. W ramach pracy agencyjnej odpowiadała także za obsługę takich klientów, jak m.in. Pepsico, Żywiec, Diageo, Maspex, Danone, Netflix czy BNP.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Rola managing directora jest dla mnie dużym zaszczytem i wyzwaniem, ale też naturalnym etapem przejścia z zarządzania działem Client Service do zarządzania całością agencji w ścisłej współpracy z Kubą Saganem i Łukaszem Szczybelskim - mówi Daria Polarczyk.
Magda Chętnik w Feeders Agency
Magda Chętnik do Feeders Agency przychodzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej, pracując m.in. dla takich klientów, jak: adidas, KROSS, Sephora, Under Armour, Generali, Jaguar, Samsung, Mattel, Google czy Nike. Na jej koncie znajdują się liczne projekty digital oraz 360 zrealizowana w ramach pracy w 180heartbeats czy agencji Labcon. Dodatkowo, od 2018 roku w Labconie odpowiedzialna była także za cały zespół client service oraz portfolio klientów agencji jako head of operations.
Przez rok do 2021 r. rolę managing director pełniła Lena Stryjewska, łącząc ją z analogiczną funkcją w agencji 2012. Później obowiązki w tym zakresie przejęli Kuba Sagan i Łukasz Szczybelski.
Dołącz do dyskusji: Daria Polarczyk zarządza Feeders Agency, dołącza Magda Chętnik