Menadżerka odpowiedzialna za marketing odchodzi z Netfliksa
Z serwisem streamingowym Netflix rozstaje się Danielle Crook-Davies, wiceprezes odpowiedzialna za marketing w regionie EMEA.
Danielle Crook-Davies dołączyła do Netfliksa w 2014 roku na stanowisko dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA. Po awansie we wrześniu 2017 roku na stanowisko vice president nadzorowała wszystkie działania marketingowe i brandingowe Netfliksa w Wielkiej Brytanii, Europie, Turcji, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Rosji.
Odpowiadała za launch serwisu w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce.
Danielle Crook-Davies w branży od 1990 roku
Przed dołączeniem do Netfliksa, była szefową marketingu sieci kawiarni Starbucks, wcześniej Vodafone. Była też związana z sieciowymi agencjami Wieden + Kennedy, Young & RubicamYoung. Z branżą marketingową związana od 1990 roku.
Serwisowi Campaign UK Danielle Crook-Davies przekazała, że pod koniec września tego roku przeniesie się z rodziną z powrotem do Los Angeles. Nie są znane jej dalsze plany zawodowe.
W odpowiedzi na malejącą liczbę subskrybentów platforma dokonała również znacznych cięć personalnych. W ostatnich tygodniach Netflix zwolnił 300 pracowników.
Kwartalne przychody platformy zwiększyły się rok do roku o 9,8 proc. do 7,868 mld dolarów, a zysk netto zmalał z 1,707 do 1,597 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Menadżerka odpowiedzialna za marketing odchodzi z Netfliksa
Za darmowe konta redaktory robią też im darmową reklamę, czasami nawet strzeszczając cały film.