Daniel Franc growth directorem w IPG Mediabrands
Daniel Franc objął stanowisko growth directora w grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso. Grupa wzmacnia strukturę odpowiedzialną za rozwój biznesu.
Daniel Franc jako growth director będzie odpowiadał za koordynację działań z obszaru new business, pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych i partnerstw.
Swoje zadania będzie realizował współpracując ściśle z zespołami Growth Team funkcjonującymi w strukturach każdej agencji grupy, których zadaniem jest rozwój kompetencji i produktów oraz zapewnienie wzrostu organicznego.
Daniel Franc z branżą mediową jest związany od 2008 roku. Przez 9 lat pracował w Agorze: w radiu Roxy, “Gazecie Wyborczej” i serwisie Gazeta.pl, gdzie był odpowiedzialny między innymi za projekty specjalne. Następnie w Ströer Digital Media odpowiadał za kontakty z największymi grupami mediowymi.
Od 2018 roku pracował w adrino, ostatnio jako chief sales oficer, zarządzając pracą zespołów sprzedaży direct i agency.
Dołącz do dyskusji: Daniel Franc growth directorem w IPG Mediabrands