SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Daily Mail”, WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

Dziennik „Daily Mail”, koncern marketingowy WPP i aplikacja Snapchat postanowiły otworzyć wspólnie agencję o nazwie Truffle Pig zajmującą się content marketingiem. Szefem nowej firmy będzie Alexander Jutkowitz z Group SJR.

O utworzeniu nowej firmy poinformowali na konferencji prasowej podczas festiwalu Cannes Lions Jon Steinberg (CEO „Daily Mail North America”, Martin Sorrell (prezes WPP) oraz Evan Spiegel (szef Snapchata).

Nowa agencja nazywa się Truffle Pig, co oznacza świnię wytresowaną do poszukiwania trufli. Według zapowiedzi partnerów tworzących firmę ma ona zapewniać klientom usługi w zakresie kreacji treści, m.in. wideo i zdjęć, a także infografik i animiacji GIF.

- Dobry kontent i trufle są do siebie podobne - podkreślił podczas konferencji Alexander Jutkowitz, partner w agencji Group SJR, który będzie szefem Truffle Pig. - Obie te rzeczy są rzadkie i cenne. My będziemy dostarczać jedną z tych rzeczy w najwyższej jakości.

- Truffle Pig to agencja przyszłej generacji. Będzie łączyła w sobie wszystkie najskuteczniejsze obecnie metody i platformy pozwalające na szerokie dotarcie do wartościowych odbiorców - zapowiedział Evan Spiegel.

W założeniach nowa agencja ma wykorzystywać platformy DailyMail.com, Elite Daily oraz Snapchat do publikowania reklam. Główną siedzibą firmy będzie na razie Nowy Jork.

Dołącz do dyskusji: „Daily Mail”, WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl