Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi
Dagna Ważyńska objęła funkcję PR managera w startupie Social WiFi kierowanym przez Artura Racickiego. Wcześniej pracowała w KnowledgeHub, iFlow i Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.
W Social WiFi Dagna Ważyńska będzie zajmować się realizowaniem strategii komunikacji spółki, współpracą z mediami, promocją w social media oraz komunikacją inwestycyjną. - Doświadczenie Dagny i jej znajomość rynku, wielu obszarów marketingu, technologii oraz środowiska start-upowo-inwestycyjnego, pozwoli nam wejść na wyższy poziom komunikacji. Chcemy wzmocnić i szerzyć kompetencje eksperckie w obszarach: HoReCa, retail, marketing, eventy - zapowiada Artur Racicki, prezes Social WiFi.
Przypomnijmy, że w maju br. 27,5 proc. udziałów w Social WiFi kupił Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl.
Dagna Ważyńska poprzednio pracowała jako PR specialist w KnowledgeHub. Zajmowała się promocją i wizerunkiem należących do tej grupy 23 spółek z sektora internetowego i marketingowego. Wcześniej jako communications manager w spółce iFlow przeprowadziła rebranding marki Qmatic na polskim rynku oraz odpowiadała za działania komunikacyjne. Ponadto była dziennikarką i prezenterką Internetowej Telewizji Lublin oraz konsultantem, a następnie specjalistą ds. public relations w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.
Z branżą public relations jest związana od sześciu lat. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej UMCS oraz studiów podyplomowych PR w praktyce na Akademii Leona Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi