SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czyste brzmienie Garnier

Reklamy w telewizji, prasie i radiu, wsparte konkursami i imprezami w centrach handlowych przy dźwiękach muzyki DJ Adamusa - Agencja Publicis przygotowała nową kampanię dla kosmetyków Garnier Czysta Skóra.

„Niedoskonałości? Zagraj im na nosie. Stosuj Garnier Czystą Skórę” – to główne hasło, reklamujące gamę kosmetyków do twarzy firmy Garnier.
 
Przygotowany przez Publicis 30-sekundowy spot telewizyjny prezentuje krem nawilżający Czysta Skóra A z gamy kosmetyków Garnier Czysta Skóra. Bohaterką spotu jest dziewczyna, która dzięki unikalnemu działaniu kremu nawilżającego radzi sobie z niedoskonałościami skóry. Spot można obejrzeć na stronie internetowej:
 
Reklamy kosmetyków Garnier Czysta Skóra pojawią się też w prasie - w takich pismach jak: „Dziewczyna”, „Olivia”, „Popcorn”, „Twist” czy „Cogito”.
 
Garnier Czysta Skóra to linia kosmetyków oczyszczających przeznaczonych do pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Garnier Czysta Skóra jest liderem sprzedaży pod względem ilościowym i wartościowym na rynku produktów przeciwtrądzikowych.
 
Ale spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamy prasowe to tylko część kampanii, przygotowanej przez Agencję Publicis. W najbliższy weekend rusza akcja Garnier Czyste Brzmienie, którą wspiera jeden z popularniejszych polskich DJów, producent muzyczny, kompozytor, dziennikarz, twórca remixów m.in. dla Manaamu, Kasy, Futra - DJ Adamus. W centrach handlowych największych miast Polski na stoiskach Garnier będzie można zbadać swoją skórę, a po zakupie dwóch produktów otrzymać atrakcyjne muzyczne prezenty - odtwarzacze mp3 i płyty z muzyką DJ Adamusa.
 
Szczegółowe informacje dotyczące akcji Garnier Czyste Brzmienie można znaleźć na stronie internetowej www.garnierczystebrzmienie.pl . Na stronie znajdują się informacje o produktach i eventach w centrach handlowych, wywiady z DJ Adamusem oraz konkurs „Zostań DJem” na najlepiej zmiksowany utwór muzyczny.
 
Stoiska i materiały wspierające akcję w punktach sprzedaży przygotowała agencja Publicis. Kolejne imprezy w centrach handlowych będą też reklamowane w lokalnych rozgłośniach Radia Eska i trójmiejskim Radiu Hit.
 
Media dla kampanii zaplanował dom mediowy Optimedia.
 
„Przygotowana przez Publicis kampania kosmetyków Garnier Czysta Skóra jest naprawdę wyjątkowa. Połączenie reklamy telewizyjnej, prasowej i radiowej z eventami w centrach handlowych oraz konkursem pozwoli skuteczniej dotrzeć do młodych ludzi, będących grupą docelową gamy Garnier Czysta Skóra” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

Dołącz do dyskusji: Czyste brzmienie Garnier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl