Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!
Teraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka prezent -zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym zczterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero zmyślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego.
Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polskioddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazusą młodzi ludzie, chętnie celebrujący Dzień Zakochanych.
Nowy spot reklamowy Tic Tac będzie emitowany w telewizji, wtakich stacjach jak: TVP 1 i TVP 2, Polsat, TV4, TVN, akorespondująca z reklamą kreacja pojawi się na łamach prasy wtytułach Twist, Bravo, Avanti, Joy, Cosmopolitan, Party, Popcorn,Dziewczyna, Cogito.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.
Kampania - Tic-Tac Walentynki
Klient: Tic Tac
Przedstawiciel klienta:
Magdalena Łącka - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magda Niechwiej - Account Manager
Katarzyna Dąbrowska - Account Executive
Kreacja:
Sławek Figura - Senior Art Director
Joanna Szymczyk - Copywriter
Produkcja TV:
Cezary Szostek
Dom Mediowy: Carat Polska
Początek kampanii: 20 stycznia 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!