Czasopisma korzystają z wideo online
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy prawie dwukrotnie zwiększył sięodsetek czołowych amerykańskich czasopism, które na swoich stronachinternetowych oferują wideo online.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badaniefirmy Bivings Group, odsetek ten wzrósł z 34 procent w rokuubiegłym do 60 procent w bieżącym roku.
Z kolei odsetek czasopism oferujących w serwisach internetowychblogi swoich dziennikarzy wzrósł w badanym okresie z 40 do 58procent. 93 procent tych blogów pozwala czytelnikom na dodawaniekomentarzy.
Gorzej wygląda sytuacja z zastosowaniem innych funkcjioferowanych przez Web 2.0. Czasopisma przegrywają tutaj niemal wkażdej kategorii (m.in. RSS, podcasty, komentarze, równieżwspomniane wideo i blogi) z gazetami codziennymi.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Czasopisma korzystają z wideo online