'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki
Zakończony w minioną niedzielę serial historyczny "Czas honoru" podniósł widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w stosunku do ubiegłego roku. Stacji nie udało się co prawda pokonać w tym czasie propozycji TVN-u i Jedynki, ale wygrywała z Polsatem.
Średnia oglądalność serialu emitowanego w niedziele o 20.05 wyniosła 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93 proc. w grupie 4+ i 16,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że Dwójka w tym paśmie poprawiła swoje wyniki, bo w analogicznym okresie ub. r. w tym czasie oglądało ją 2,25 mln osób, a udział wynosił odpowiednio 13,12 proc. i 10,13 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania "Czasu honoru" TVP 2 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Dwójki radziły sobie: TVN, która emitując "Taniec z gwiazdami", z 4,36 mln widzów była liderem pasma i Jedynki, która w tym czasie pokazywała "Pogodę" i seriale "Seks, kasa i kłopoty" oraz "Szminka w wielkim mieście"- pozycje te gromadziły 3,04 mln osób. Słabiej od Dwójki wypadał natomiast Polsat (gł. "Skazany na śmierć"; 2,81 mln).
Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.
Wpływy z reklam emitowanych przy serialu wyniosły w sumie 5,71 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP planuje nakręcenie kolejnej serii "Czasu honoru". Najwcześniej pojawi się ona jednak dopiero w przyszłorocznej jesiennej ramówce Dwójki.
Oglądalność serialu "Czas honoru" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
07-09-2008 | 2 374 829 | 16,06% | 14,35% |
14-09-2008 | 2 779 612 | 17,32% | 15,58% |
21-09-2008 | 2 661 177 | 15,96% | 14,37% |
28-09-2008 | 2 636 936 | 16,77% | 15,72% |
05-10-2008 | 2 450 266 | 15,36% | 14,39% |
12-10-2008 | 2 734 763 | 16,84% | 16,96% |
19-10-2008 | 2 924 582 | 17,37% | 16,09% |
26-10-2008 | 2 991 339 | 17,73% | 17,72% |
02-11-2008 | 3 174 016 | 19,02% | 18,53% |
09-11-2008 | 2 985 221 | 18,92% | 18,45% |
16-11-2008 | 3 067 624 | 17,69% | 16,19% |
23-11-2008 | 3 045 435 | 17,03% | 16,46% |
30-11-2008 | 3 433 103 | 19,90% | 18,93% |
średnia | 2 861 265 | 17,39% | 16,45% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
serialu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVN | 4 356 482 | 26,47% |
TVP 1 | 3 044 774 | 18,50% |
TVP 2 - Czas honoru | 2 861 265 | 17,39% |
Polsat | 2 813 206 | 17,09% |
Profil widowni "Czasu honoru"
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 45,34% | 94 |
Kobiety | 54,66% | 105 | |
Wiek | 4- 9 | 1,68% | 27 |
10- 15 | 3,87% | 51 | |
16 - 19 | 2,36% | 38 | |
20 - 24 | 2,63% | 30 | |
25 - 29 | 3,02% | 35 | |
30 - 34 | 7,01% | 89 | |
35 - 39 | 7,07% | 105 | |
40 - 44 | 7,69% | 117 | |
45 - 49 | 12,36% | 160 | |
50 - 54 | 13,06% | 159 | |
55 - 59 | 11,17% | 155 | |
60+ | 28,10% | 153 | |
Wlk.miasta | Wieś | 43,02% | 112 |
< 50 tys. | 22,34% | 94 | |
50-100 tys. | 8,98% | 100 | |
100-200 tys. | 6,81% | 85 | |
> 200 tys. | 18,84% | 90 | |
Zawód | Top management | 8,56% | 103 |
Pracownicy szczebla średniego | 15,17% | 113 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,05% | 112 | |
Emeryci | 37,89% | 147 | |
Inne | 16,33% | 50 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,51% | 108 |
Średnie | 33,24% | 110 | |
Wyższe | 13,70% | 115 | |
Inne | 5,55% | 40 | |
Dochód | <= 1000 | 17,51% | 121 |
1001-1400 | 15,80% | 113 | |
1401-2000 | 29,26% | 112 | |
2001-2750 | 15,46% | 79 | |
2751-3500 | 12,28% | 96 | |
> 3500 | 9,68% | 74 |
Dołącz do dyskusji: 'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki