SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam

Trzeci sezon serialu “Czas honoru” miał nieco mniej widzów niż emitowana rok temu druga jego seria, ale w paśmie emisji produkcji TVP 2 awansowała z miejsca trzeciego na drugie. Tej jesieni opowieść przyniosła z reklam w sumie 10,5 mln zł, czyli więcej niż rok temu.

Średnia oglądalność trzeciej edycji “Czasu honoru”, emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,44 mln widzów, co dało stacji 15,46 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 14,95 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciej serii była nieco niższa od oglądalności drugiej odsłony, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 2,59 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 16,06 proc. i 15,74 proc.

Mimo spadku widowni wynik ten dał TVP 2 drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, zaś rok temu stacja była dopiero trzecia. Tym razem Dwójka w paśmie emisji serialu przegrała tylko z TVN-em, który w tym czasie nadawał “Taniec z gwiazdami”, a w ostatnich tygodniach filmy i zanotował 27,17 proc. udziału. Trzeci był Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, 15,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła Jedynka (koniec “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy; 10,94 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 zajęła trzecie miejsce za TVN-em i Polsatem.

Trzecią serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast. Wpływy reklamowe z 13 odcinków “Czasu honoru 3” wyniosły w sumie 10,5 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła 7,68 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizyjna Dwójka ma w planach nakręcenie czwartej części “Czasu honoru”. Na razie jednak nie wiadomo, kiedy ruszą zdjęcia.


Oglądalność trzeciej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
19-09-2010 2 595 481 17,02% 16,81%
26-09-2010 2 186 819 13,89% 13,44%
03-10-2010 2 400 921 15,36% 14,46%
10-10-2010 2 317 347 14,91% 16,04%
17-10-2010 2 338 483 14,53% 15,13%
24-10-2010 2 541 287 16,10% 15,71%
31-10-2010 2 382 953 15,95% 15,26%
07-11-2010 2 191 317 13,45% 13,74%
14-11-2010 2 430 812 15,32% 14,89%
21-11-2010 2 352 544 14,61% 14,07%
28-11-2010 2 216 147 13,01% 12,38%
05-12-2010 2 844 672 18,49% 17,23%
12-12-2010 2 953 950 18,71% 15,55%
Średnia 2 444 128 15,46% 14,95%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 4 294 016 27,17% 22,85%
Czas honoru 2 444 128 15,46% 14,95%
Polsat 2 400 536 15,19% 18,98%
TVP 1 1 728 489 10,94% 10,03%


Profil widowni “Czasu honoru

 TVP 2: Czas honoru ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 46,06% 96
Kobiety 53,94% 104
Wiek  4-9 1,37% 23
 10-15 3,80% 54
16 - 19 2,43% 42
20 - 24 2,68% 33
25 - 29 5,63% 63
30 - 34 8,70% 107
35 - 39 8,59% 121
40 - 44 6,19% 96
45 - 49 11,84% 166
50 - 54 11,46% 139
55 - 59 9,70% 128
60+ 27,60% 141
Wlk. miasta Wieś 42,51% 109
< 50 tys. 22,16% 92
50-100 tys. 9,09% 106
100-200 tys. 6,05% 76
> 200 tys. 20,19% 99
Zawód Top management 8,94% 115
Pracownicy średniego szczebla 14,34% 99
Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,44% 121
Emeryci 34,05% 137
Inni 18,23% 56
Wykształcenie Podstawowe 49,75% 108
Średnie 32,51% 110
Wyższe 12,56% 110
Inne 5,17% 40



 

Dołącz do dyskusji: “Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
super serial oglądałem na TVP HD
0 0
odpowiedź
User
widz
dziś widziałem ekipę serialu (jak zwykle) na moim osiedlu, a trzecia seria już za nami, tak więc zdjęcia do czwartej serii juz ruszyły. Na planie był również Maciek Zakościelny, czyli możemy być spokojni, że Bronek przeżył ostatnią strzelaninę i będzie walczył dalej:) Pozdrawiam
0 0
odpowiedź
User
Maxxx
Naprawdę dobry serial
0 0
odpowiedź