Czas do piątku
W piątek, 16 września 2005 roku o północy mija drugi i ostatni termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu na najlepsze kampanie PR - 'Złote Spinacze'.
Konkurs, organizowany po raz trzeci przez Związek Firm Public Relations, przeznaczony jest dla podmiotów prowadzących działania PR na terenie Polski. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów kampanii i akcji PR zrealizowanych w okresie 2004/2005, nie uczestniczących w poprzednich edycjach konkursu, zgłoszonych w jednej z dziewięciu kategorii. Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty realizowane przez agencje Public Relations, korporacje i firmy, organy samorządowe, instytucje państwowe, fundacje i organizacje pozarządowe.
Nadesłane projekty oceniać będzie 36-osobowe jury - przedstawiciele organizacji biznesowych, branżowych i środowiskowych, świata biznesu, nauki i mediów. Nominacje do nagrody głównej zostaną ogłoszone 17 października, natomiast rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie Złotych Spinaczy nastąpi podczas uroczystej gali 24 listopada w hotelu Radisson w Warszawie. Konkurs jest audytowany przez firmę KPMG. Patronat medialny objął Puls Biznesu.
"W imieniu Międzynarodowej Organizacji Konsultantów ds. Komunikacji chciałbym zachęcić wszystkie polskie agencje PR oraz działy PR w przedsiębiorstwach do uczestniczenia w konkursie Złote Spinacze. Dlaczego? Udział w konkursach tego rodzaju przynosi nie tylko zasłużony rozgłos najskuteczniejszym kampaniom PR, lecz jednocześnie pomaga propagować najlepsze praktyki wśród profesjonalistów PR.
Konkursy motywują zespoły do coraz większych osiągnięć. Nagradzane agencje PR przyciągają atrakcyjnych klientów i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Z kolei nagradzane działy PR w przedsiębiorstwach zdobywają zaufanie i szacunek zarządów, co prowadzi do wzrostu budżetów, a także zwiększa szanse awansu!
Z międzynarodowego punktu widzenia polska branża PR jest względnie młoda, ale szybko buduje profesjonalną reputację. Krajowe konkursy takie jak Złote Spinacze to konkretny komunikat skierowany do międzynarodowych klientów usług PR, mówiący że polska branża PR jest gotowa i chętna stanąć do walki o większy kawałek tortu i dysponuje siłą, by ten cel osiągnąć.
Życzę powodzenia wszystkim startującym w konkursie. Niezależnie od tego, czy wasza agencja wygra czy nie, wasze wysiłki pomogą przyspieszyć rozwój polskiej branży Public Relations - napisał Simon Quarendon, Sekretarz Generalny ICCO.
Dołącz do dyskusji: Czas do piątku