Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry
Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych we wrześniu br. była stacja TLC. Największy wzrost oglądalności, wynoszący 500 proc., zanotowało z kolei Domo.tv. Najchętniej oglądaną pozycją w tym segmencie kanałów było reality “Moje wielkie cygańskie wesele”.
Udział kierowanego do kobiet TLC w zeszłym miesiącu wyniósł 0,49 proc. po wzroście w porównaniu do września o 194 proc. (drugi największy wzrost w rankingu), co dało tej stacji awans z miejsca szóstego na pierwsze. Drugie miejsce utrzymał kanał TVN Turbo (0,42 proc. udziału, wzrost o 15,6 proc.). Na trzecią pozycję z pozycji lidera spadła natomiast stacja TVN Style (0,38 proc. udziału, wzrost o 0,3 proc.).
Największy wzrost we wrześniu br. ponownie dotyczył stacji Domo.tv, zajmującej pozycję dziesiątą. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,06 proc. Największy spadek, wynoszący 23,9 proc., zanotowała stacja Club TV, której udział uplasował się na poziomie 0,07 proc. (zajęła miejsce dziewiąte).
wrzesień | Wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TLC | 9 353 | 0,166 | 26 096 | 0,488 |
TVN Turbo | 20 215 | 0,359 | 22 220 | 0,415 |
TVN Style | 21 146 | 0,376 | 20 161 | 0,377 |
Polsat Play | 11 065 | 0,197 | 15 112 | 0,283 |
Polsat Cafe | 9 798 | 0,174 | 14 666 | 0,274 |
ITV | 5 142 | 0,091 | 4 825 | 0,090 |
kuchnia.tv | 2 827 | 0,050 | 4 451 | 0,083 |
BBC Lifestyle | 1 573 | 0,028 | 4 356 | 0,081 |
Club TV | 4 933 | 0,088 | 3 606 | 0,067 |
Domo | 588 | 0,010 | 3 202 | 0,060 |
Wedding TV | 627 | 0,011 | 1 062 | 0,020 |
Fashion | 352 | 0,006 | 520 | 0,010 |
W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza lokatę zajął kanał TVN Turbo (0,7 proc. udziału, wzrost o 14,9 proc.), na drugie miejsce awansowała stacja TLC (0,68 proc. udziału, wzrost o 235,5 proc.), na podium znalazł się kanał TVN Style (0,52 proc., udział był taki sam jak rok wcześniej).
>>> 36 tys. widzów ma talk-show Kwaśniewskich w TVN Style
Liderem wzrostu w tym targecie była również była stacja Domo.tv (wzrost o 394,4 proc.), a liderem spadku - kanał Club TV (spadek o 38,5 proc.).
wrzesień | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 14 936 | 0,612 | 15 658 | 0,703 |
TLC | 4 951 | 0,203 | 15 169 | 0,681 |
TVN Style | 12 624 | 0,518 | 11 534 | 0,518 |
Polsat Cafe | 5 463 | 0,224 | 8 173 | 0,367 |
Polsat Play | 5 672 | 0,233 | 7 293 | 0,327 |
ITV | 3 734 | 0,153 | 3 165 | 0,142 |
kuchnia.tv | 1 446 | 0,059 | 2 784 | 0,125 |
BBC Lifestyle | 900 | 0,037 | 2 131 | 0,096 |
Domo | 446 | 0,018 | 1 976 | 0,089 |
Club TV | 2 966 | 0,122 | 1 661 | 0,075 |
Wedding TV | 363 | 0,015 | 616 | 0,028 |
Fashion | 171 | 0,007 | 366 | 0,016 |
9 na 10 najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych we wrześniu br. nadała stacja TLC. Najwięcej widzów miał program “Moje wielkie cygańskie wesele”, który śledziło 225 tys. osób, co dało stacji 1,75 proc. udziału w rynku.
Raport top programów | wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
MOJE WIELKIE CYGANSKIE WESELE | TLC | 225 392 | 1,750 |
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ | TLC | 172 206 | 1,210 |
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/ | TLC | 153 693 | 1,340 |
WSTYDLIWA OTYLOSC | TLC | 153 304 | 1,260 |
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ | TLC | 150 764 | 2,020 |
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ | TVN Turbo | 135 993 | 1,050 |
OBNAZONE SEKRETY | TLC | 131 958 | 1,270 |
KULT BIALEJ SKORY /SER.DOK.USA/ | TLC | 131 753 | 1,070 |
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC | TLC | 128 444 | 1,620 |
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY | TLC | 127 910 | 1,640 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry