SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych we wrześniu br. była stacja TLC. Największy wzrost oglądalności, wynoszący 500 proc., zanotowało z kolei Domo.tv. Najchętniej oglądaną pozycją w tym segmencie kanałów było reality “Moje wielkie cygańskie wesele”.

Udział kierowanego do kobiet TLC w zeszłym miesiącu wyniósł 0,49 proc. po wzroście w porównaniu do września o 194 proc. (drugi największy wzrost w rankingu), co dało tej stacji awans z miejsca szóstego na pierwsze. Drugie miejsce utrzymał kanał TVN Turbo (0,42 proc. udziału, wzrost o 15,6 proc.). Na trzecią pozycję z pozycji lidera spadła natomiast stacja TVN Style (0,38 proc. udziału, wzrost o 0,3 proc.).

Największy wzrost we wrześniu br. ponownie dotyczył stacji Domo.tv, zajmującej pozycję dziesiątą. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,06 proc. Największy spadek, wynoszący 23,9 proc., zanotowała stacja Club TV, której udział uplasował się na poziomie 0,07 proc. (zajęła miejsce dziewiąte).

wrzesieńWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC9 3530,16626 0960,488
TVN Turbo20 2150,35922 2200,415
TVN Style21 1460,37620 1610,377
Polsat Play11 0650,19715 1120,283
Polsat Cafe9 7980,17414 6660,274
ITV5 1420,0914 8250,090
kuchnia.tv2 8270,0504 4510,083
BBC Lifestyle1 5730,0284 3560,081
Club TV 4 9330,0883 6060,067
Domo5880,0103 2020,060
Wedding TV6270,0111 0620,020
Fashion3520,0065200,010


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza lokatę zajął kanał TVN Turbo (0,7 proc. udziału, wzrost o 14,9 proc.), na drugie miejsce awansowała stacja TLC (0,68 proc. udziału, wzrost o 235,5 proc.), na podium znalazł się kanał TVN Style (0,52 proc., udział był taki sam jak rok wcześniej).

>>> 36 tys. widzów ma talk-show Kwaśniewskich w TVN Style

Liderem wzrostu w tym targecie była również była stacja Domo.tv (wzrost o 394,4 proc.), a liderem spadku - kanał  Club TV (spadek o 38,5 proc.). 

wrzesieńwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo14 9360,61215 6580,703
TLC4 9510,20315 1690,681
TVN Style12 6240,51811 5340,518
Polsat Cafe5 4630,2248 1730,367
Polsat Play5 6720,2337 2930,327
ITV3 7340,1533 1650,142
kuchnia.tv1 4460,0592 7840,125
BBC Lifestyle9000,0372 1310,096
Domo4460,0181 9760,089
Club TV 2 9660,1221 6610,075
Wedding TV3630,0156160,028
Fashion1710,0073660,016


9 na 10 najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych we wrześniu br. nadała stacja TLC
. Najwięcej widzów miał program “Moje wielkie cygańskie wesele”, który śledziło 225 tys. osób, co dało stacji 1,75 proc. udziału w rynku. 

Raport top programów wszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
MOJE WIELKIE CYGANSKIE WESELE TLC225 3921,750
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/TLC172 2061,210
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/TLC153 6931,340
WSTYDLIWA OTYLOSC TLC153 3041,260
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/TLC150 7642,020
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./TVN Turbo135 9931,050
OBNAZONE SEKRETYTLC131 9581,270
KULT BIALEJ SKORY /SER.DOK.USA/TLC131 7531,070
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERCTLC128 4441,620
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY TLC127 9101,640

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl