Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon
Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis z nieruchomościami Morizon.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Cut The Mustard będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Morizon.pl to serwis prezentujący mieszkania, domy, działki oraz obiekty komercyjne z Polski i zagranicy. Prezentuje zarówno ogłoszenia osób prywatnych, jak i biur nieruchomości, pośredników i deweloperów. Właścicielem serwisu jest MZN Property S.A., największy w Polsce niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych.
Współpraca jest wynikiem postępowania ofertowego. Stron nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon