SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cumulus realizuje program lojalnościowy dla Petro – Oil LCS

W marcu 2006 roku ruszył nowy program lojalnościowy Petro-Oil LCS pod nazwą 'Tankuj PetroDolary'.

Kompleksowym przygotowaniem programu zajęła się lubelska agencja Cumulus. Program lojalnościowy zakończy się w lutym przyszłego roku.

Podstawą programu lojalnościowego jest program punktowy. Za zakupy dokonane w Petro – Oil LCS otrzymuje się punkty, które później wymieniane są na markowe produkty. Wśród nagród są  zabawki, sprzęt AGD / RTV, przedmioty osobistego użytku oraz sprzęt biurowy. Nie zabrakło też nagród typowo motoryzacyjnych, w tym sztandarowego dla Petro-Oil oleju silnikowego Platinum.

Na potrzeby programu Cumulus wydrukował katalogi nagród oraz karty punktowe i zgłoszeniowe. Cumulus stworzył także odrębną stronę internetową programu, na której Klient w każdej chwili może sprawdzić stan swojego konta, sprawdzić dostępność nagród oraz zrealizować wymianę punktów np. na telewizory czy sprzęt DVD. Cumulus zajmie się także produkcją i zakupem nagród na potrzeby programu.

- Program lojalnościowy to jednak coś więcej niż tylko program punktowy. W ramach naszej akcji polepszamy nasze relacje z Klientami. Obsługa staje się szybsza, a to między innymi zasługa nowego systemu internetowego kontaktowania się z Klientem. Teraz możemy reagować na potrzeby sklepów i stacji w ciągu kilku sekund. To znacznie ułatwia pracę – i naszą, i naszych Klientów – mówi Leszek Bicki, prezes zarządu Petro – Oil LCS.

Do udziału w programie Tankuj PetroDolary będą kwalifikowani kontrahenci firmy Petro-Oil, czyli sklepy o powierzchni handlowej do 500 m2, zakłady produkcyjny, przedsiębiorstwa transportowe spełniające warunki regulaminu programu.

Dołącz do dyskusji: Cumulus realizuje program lojalnościowy dla Petro – Oil LCS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl