Credit Agricole wprowadza bezgotówkową obsługę w oddziałach. Zakończono testy
Bank Credit Agricole zakończył w Polsce testy obsługi klientów w swoich placówkach bez usług gotówkowych i zdecydował o rozszerzeniu tego modelu na całą sieć sprzedaży. Do końca roku ma powstać 30 oddziałów cashless. Klienci mogą w nich wykonywać transakcje samodzielnie, a doradcy mają więcej czasu na rozmowy i przygotowywanie spersonalizowanych ofert.
Jak informuje Credit Agricole placówki bez gotówki testował od czerwca ub.r. w czterech miastach: Warszawie, Łodzi, Bielsku-Białej i Gliwicach.
Zautomatyzowane operacje
W nowym modelu testowanym przez Credit Agricole nie ma stanowisk obsługi kasowej, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Placówki są natomiast wyposażone w bankomaty i wpłatomaty, w których klienci mogą wykonywać proste transakcje samodzielnie.
Czytaj także: Marcin Dorociński w nowej reklamie Santander Bank Polska pyta "Na ile tak naprawdę Cię stać?" (wideo)
Jak podkreśla bank dzięki temu doradcy bankowi mają więcej czasu na rozmowę i dokładne badanie potrzeb klientów, albo na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw. Mają też czas na wyjaśnianie klientom, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej. Według zapowiedzi do końca br. ma powstać 30 oddziałów cashless
- Rozwój sieci placówek cashless to nasza odpowiedź na zmiany w sposobie korzystania z finansów przez klientów banków - wyjaśnia w komunikacie Katarzyna Tomczyk-Czykier, dyrektor zarządzający w obszarze channel excellence and omnichannel orchestration. - Coraz więcej osób aktywnie korzysta z bezgotówkowych form płatności, a proste operacje bankowe wykonuje samodzielnie: czy to we wpłatomatach, czy w urządzeniach mobilnych. Chcemy więc zaoferować wartość, jakiej nie da się przenieść do internetu, czyli rozmowę twarzą w twarz z doświadczonym doradcą, który potrafi rozpoznać potrzeby klienta i znaleźć dla niego najlepsze rozwiązania.
Czytaj także: Credit Agricole zachęca do walki z nadmiarem plastiku. W kampanii Dawid Podsiadło i Jarosław Kuźniar
Bank zaznacza, że wszystkie placówki bezgotówkowe aranżowane są według nowego wystroju, opracowanego na podstawie opinii klientów i pracowników. Kluczowym elementem wystroju są wygodne kanapy przy stanowiskach obsługi, których wysokie oparcia tłumią rozmowy klienta z doradcą i nie pozwalają nikomu zaglądać przez ramię.
Są też zamykane, szklane boksy do dłuższych rozmów i przestronna poczekalnia z siedziskami dla klientów. Wszystkie meble i elementy wykończenia wnętrza wykonane zostały z materiałów przyjaznych środowisku. Wystrój dopełnia dyskretne oświetlenie i muzyka tląca się z głośników.
We wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w Contact Center banku niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam.
W 20 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych.
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole wprowadza bezgotówkową obsługę w oddziałach. Zakończono testy
Poziom Banku Spółdzielczego z siedzibą gdzieś w bieszczadzkiej wsi.
A a propos Credit Agricole, bank udowadnia, że jest niepotrzebny.