SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Credit Agricole Bank z Juliette Binoche chwali się milionem klientów (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Credit Agricole Banku Polska z udziałem Juliette Binoche. Akcję przygotowały agencja reklamowa NestPoint Warszawa i dom mediowy MEC.

Nowy etap kampanii wizerunkowej Credit Agricole Banku Polska podkreśla, że ma on już ponad milion klientów - na koniec ub.r. obsługiwał dokładnie 1,093 mln kont. Kreacja reklam to połączenie przekazów z jesiennych kampanii banku: wizerunkowej reklamy z Juliette Binoche wprowadzającej na polski rynek Credit Agricole (więcej o tej akcji) oraz spotów z „Ameliowymi” mężczyznami (obejrzyj tę reklamę) i kobietami (zobacz to) promujących konto, lokatę i kredyt prostoliczony.
 


Obecna kampania - rozpoczęta 1 lutego, a zaplanowana do 11 marca - obejmuje telewizję oraz prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Uważam Rze”, „Newsweek”). Kreację przygotowała agencja reklamowa NestPoint Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole Bank z Juliette Binoche chwali się milionem klientów (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myk
Jeśli nadal będą tak traktować klientów i zatrudniać ludzi, którzy o uprzejmości tylko czytali w młodości, bardzo szybko nie będą mieli czym się chwalić.
0 0
odpowiedź