CR Media kontra SMG/KRC
Zdaniem CR Media rzekomo nowatorskie oprogramowanie wspomagające planowanie kampanii radiowych przedstawione przez SMG/KRC to jest to samo oprogramowanie, które jest od kilku lat w dyspozycji RRM
Wczoraj podczas odbywającej się w Warszawie Jedenastej Konferencji Radiowej (11th Radio Conference Poland) instytut SMG/KRC Poland Media S.A. zaprezentował nowatorskie oprogramowanie wspomagające planowanie kampanii radiowych. Tymczasem zdaniem przedstawicieli CR Media to samo oprogramowanie, które jest od kilku lat w dyspozycji RRM (grupa Eurozet).
- Przedstawiciele domów mediowych, brokerów radiowych, czy wreszcie reprezentanci rozgłośni, z zapartym tchem czekali na zapowiadającą się ekscytująco prezentację. Jakież było ich zdziwienie, kiedy Krzysztof Szczerbacz, przedstawiciel SMG/KRC, zaprezentował funkcje oprogramowania - Atelier, oprogramowania, które było wielokrotnie prezentowane w latach 2001 i 2002 (m.in. konferencja mediowa w Mikołajkach czy Impactory 2002). Zdziwienie tym większe, że zaprezentowane możliwości "nowego" software'u do planowania radia nie są niczym nowym i od lat stosowane są między innymi w znanym powszechnie oprogramowaniu CR Media.
Gdyby nawet przyszła komuś do głowy konstatacja, że zaprezentowany software, zapewne posiada jakieś nowe funkcje, to i tak nie mógłby tego sprawdzić, gdyż całą prezentację przeprowadzono wyświetlając zwyczajne "zrzuty" z ekranu wklejone do prezentacji Power Point, a po zakończeniu krótkiej i dość suchej prezentacji, widzowie nie mieli możliwości zadania jakichkolwiek pytań prowadzącemu i obecnym na sali przedstawicielom SMG/KRC. Dodatkowo, dziwić może fakt, że właśnie SMG/KRC podjęło się promowania oprogramowania będącego flagowym narzędziem RRM, domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji (Eurozet), czyli jednego z dwóch głównych sponsorów badania radiowego - czytamy w oświadczeniu CR Media.
Wczoraj nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami SMG KRC.
Dołącz do dyskusji: CR Media kontra SMG/KRC