comScore: rekordowa oglądalność wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w kwietniu bieżącego roku rekordową liczbę 16,79 miliarda klipów wideo online.
To o 16 procent więcej w porównaniu z marcem - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Najwięcej klipów (6,83 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 99 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (512,9 miliona obejrzanych klipów), Hulu (397 mln), Yahoo! (355,2 mln), Viacom Digital (315,2 mln), Microsoftu (288,3 mln), Turner Network (272,7 mln), CBS Interactive (202,8 mln), Disney Online (132,2 mln) oraz AOL LLC (121,4 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (rekordowe 107,9 miliona) odwiedzających w kwietniu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Fox Interactive Media (58,8 mln), Yahoo! (45,4 mln), Hulu (40,1 mln), CBS Interactive (37,1 mln), Viacom Digital (34,6 mln), Turner Network (34,2 mln), Microsoft (32 mln), AOL (23,7 mln) oraz Facebook.com (13,3 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze 151,7 miliona amerykańskich internautów oglądających w kwietniu materiały wideo w sieci, stanowiących 78,6 procenta tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 385 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 111 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,5 minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: comScore: rekordowa oglądalność wideo online