comScore: kolejny rekord na rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w październiku bieżącego roku rekordową liczbę 27,94 miliarda klipów wideo online. To o blisko 2 miliardy więcej w porównaniu z wrześniem.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że filmiki oglądało w internecie w październiku 167,23 miliona unikalnych użytkowników zza oceanu.
Zdecydowanie najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronach należących do Google - 10,52 miliarda, z czego prawie 99 proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Hulu (855,6 miliona obejrzanych klipów), Microsoftu (451 mln), Fox Interactive Media (446,4 mln), Viacom Digital (407,2 mln), Yahoo! (338 mln), Turner Network (288,1 mln), CBS Interactive (255,1 mln), Facebook.com (245,4 mln) oraz ABC Television (203,5 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (126,1 miliona) odwiedzających w październiku serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Fox Interactive Media (53,4 mln), Yahoo! (50,1 mln), CBS Interactive (43,7 mln), Hulu (42,5 mln), Facebook.com (41,2 mln), Microsoft (40,7 mln), Viacom Digital (39,5 mln), NBC Universal (29,9 mln) oraz AOL LLC (25,9 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 167,23 miliona amerykańskich internautów oglądających w październiku materiały wideo w sieci, stanowiących 84,4 proc. tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 10,8 godziny na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 167 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,9 minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: kolejny rekord na rynku wideo online