Mniej kanałów pod marką Comedy Central
Węgierscy dostawcy płatnej telewizji poinformowali abonentów, że 6 lipca zakończy nadawanie kanał Comedy Central Family. W Polsce 4 lata temu stacja została zastąpiona przez Polsat Comedy Central Extra.
W ofercie Comedy Central Family na Węgrzech są głównie seriale komediowe, adresowane do całej rodziny. Jak informuje media1.hu, operatorzy informują klientów, że stacja kończy nadawanie z przyczyn niezależnych od nich. W ciągu ostatniej dekady na Węgrzech ubył ponad milion widzów. W zeszłym roku informowaliśmy, że między innymi z tego kraju Warner Bros. Discovery wycofał kanały Discovery Science i DTX (Discovery Turbo Extra).
Bez zmian w polskojęzycznych kanałach Paramount Global
Comedy Central Family zadebiutował w Polsce jako blok programowy w kwietniu 2010 roku. W styczniu 2011 roku funkcjonował już jako oddzielna stacja. 3 marca 2020 roku został zastąpiony przez Polsat Comedy Central Extra. W ofercie tej stacji są m.in. seriale „Świat według Kiepskich”, „Allo, allo!”, „Po sąsiedzku”, „Co ludzie powiedzą?”, „Tatuśkowie”, „I kto tu rządzi?”.
Czy Paramount Global planuje zmiany w swoich kanałach dostępnych na rynku polskim? - Mogę zapewnić, że nie planujemy zmian dotyczących Polsat Comedy Central Extra i portfolio jest stabilne – mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager Paramount Global w Polsce.
Jesienią 2022 roku z ramówki kanału Nickelodeon zniknął serial „Rodzina zastępcza”, a Comedy Central przestał emitować „Graczyków” oraz „Daleko od noszy”. Także wtedy firma tłumaczyła, że nie zamierza kończyć współpracy z Telewizją Polsat. - Zmiany podyktowane są dostosowywaniem oferty pod kątem oczekiwań i preferencji widzów. Odświeżamy listę propozycji programowych regularnie i to jest właśnie taka decyzja - wyjaśniała Odachowska.
Poza Polsat Comedy Central Extra w skład portfolio Paramount Global wchodzą także: Nickelodeon, NickToons, TeenNick, NickMusic, MTV Polska, MTV Live HD, MTV 80s, MTV 90s, MTV 90s, MTV Hits, Comedy Central i Paramount Network. Firma jest też u boku Comcast współwłaścicielem serwisu streamingowego SkyShowtime.
Nadawcy, tacy jak Paramount Global, Disney, Warner Bros. Discovery czy BBC w ostatnich latach zmniejszali liczbę płatnych kanałów tematycznych. Działo się tak z powodu spadającej oglądalności linearnej telewizji i próby zachęcania odbiorców do płatnych subskrypcji streamingowych. W Polsce, gdzie tradycyjna telewizja jest wciąż silna, nie doszło do likwidacji żadnej ze znaczących stacji.
Dołącz do dyskusji: Mniej kanałów pod marką Comedy Central
Niemiecki CC ma duuuużo lepszą i bardziej zróżnicowaną ramówkę i jest FTA.
Ktoś robi Polaków w konia.