“Cofnij zegar” TVN przegrywa tylko z TVP
Medyczny show TVN “Cofnij zegar” ogląda w niedzielne o 17.30 średnio 1,3 mln widzów. To mniej osób niż gromadzą w tym czasie kanały TVP, ale nieco więcej niż ogląda w tym czasie Polsat.
Po pięciu odcinkach programu średni udział TVN w czasie jego emisji wynosi 10,58 proc. w grupie 4+ – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. TVN zajmuje tym samym w tym paśmie (niedziele ok 17.30) trzecie miejsce w rynku, za liderującą TVP 1 z udziałem 30,94 proc. (emituje ona “Ojca Mateusza”) i TVP 2, której udział wynosi 13,75 proc. (głównie programy kabaretowe), a przed Polsatem (10,07 proc.; powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”).
W grupie komercyjnej 16-49 “Cofnij zegar” radzi sobie znacznie lepiej, osiągając 15,09 proc. udziału. Tutaj stacja TVN przegrywa tylko z Jedynką (ma 24,11 proc. udziału), wyprzedzając poza Polsatem także Dwójkę.
Rok wcześniej TVN w paśmie emisji programu miała bardzo podobne wyniki – śledziło ją 1,31 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 10,44 proc. i 14,98 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Cofnij zegar” oglądają głównie kobiety, widzowie między 25. a 44. rokiem życia oraz ci w wieku od 55. do 59. lat, a także mieszkańcy miast.
“Cofnij zegar” to program w którym dietetyk dr Anna Senderska i trener Dariusz Rycaj biorą pod lupę nie do końca zdrowy styl życia uczestnika, a następnie modyfikują jego przyzwyczajenia tak, aby żył on zdrowiej i czuł się lepiej. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Turn back your body clock”.
Widownia “Cofnij zegar” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-03-2011 | 1 499 084 | 10,73% | 13,99% |
13-03-2011 | 1 413 255 | 10,92% | 16,23% |
20-03-2011 | 1 710 338 | 12,91% | 18,61% |
27-03-2011 | 1 032 040 | 8,36% | 11,50% |
03-04-2011 | 1 024 312 | 9,89% | 14,84% |
Średnia | 1 312 847 | 10,58% | 15,09% |
Oglądalność show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 3 887 294 | 30,94% | 24,11% |
TVP 2 | 1 727 571 | 13,75% | 11,33% |
Cofnij zegar | 1 312 847 | 10,58% | 15,09% |
Polsat | 1 264 979 | 10,07% | 12,20% |
Profil widowni programu
Profil | TVN | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 40,51% | 84 |
Kobiety | 59,49% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 4,09% | 69 |
10-15 | 4,51% | 66 | |
16 - 19 | 3,87% | 69 | |
20 - 24 | 3,78% | 48 | |
25 - 29 | 14,54% | 163 | |
30 - 34 | 11,63% | 141 | |
35 - 39 | 9,62% | 130 | |
40 - 44 | 7,50% | 117 | |
45 - 49 | 6,81% | 99 | |
50 - 54 | 7,38% | 92 | |
55 - 59 | 10,39% | 134 | |
60+ | 15,88% | 79 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,94% | 66 |
< 50 tys. | 26,99% | 112 | |
50-100 tys. | 11,82% | 137 | |
100-200 tys. | 8,82% | 109 | |
> 200 tys. | 26,44% | 131 | |
Zawód | Top management | 12,23% | 141 |
Pracownicy średniego szczebla | 20,46% | 136 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,50% | 118 | |
Emeryci | 21,89% | 85 | |
Inni | 21,91% | 71 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,13% | 102 |
Średnie | 30,87% | 104 | |
Wyższe | 14,40% | 115 | |
Inne | 8,60% | 68 |
Dołącz do dyskusji: “Cofnij zegar” TVN przegrywa tylko z TVP