Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie
Agencje Codemedia i MullenLowe MediaHub wygrał przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na jej obsługę w zakresie marketingu internetowego. Pokonały w nim agencję All4Affiliate i konsorcjum Mastermind Media z John Pitcher.
Przetarg prowadzony był od kwietnia br. Wpłynęły w nim 4 oferty. Złożyli je MullenLowe MediaHub z ceną 5,83 mln zł, Codemedia z ceną 8,02 mln zł, All4Affiliate z ceną 19,82 mln zł oraz wspólnie Mastermind Media z John Pitcher z ceną 43,07 mln zł.
PGNiG zdecydowało się na zawarcie umowy z Codemedia i MullenLowe MediaHub.
Agencje te będą pracować dla spółki przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. PGNiG podpisze z nimi tzw. umowy ramowe i w okresie ich obowiązywania będzie im na bieżąco zlecać określone projekty.
Agencje te zajmą się kompleksową obsługą działań marketingowych spółki w internecie, w tym zakupem powierzchni reklamowej, obsługą i prowadzeniem kampanii reklamowych w digitalu oraz kreacją i produkcją materiałów online.
Zakres współpracy przy konkretnych projektach będzie określany na bieżąco, w tzw. zaproszeniach do składania ofert - każda z dwóch wybranych firm otrzyma takie zapytanie, a po przygotowaniu ofert PGNiG wybierze ofertę jednej z nich i tej zleci realizację określonego projektu.
Dołącz do dyskusji: Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie