Coca-Cola z pierwszą w historii kampanią reklamową obejmującą wiele produktów
Koncern Coca-Cola w nowej kampanii reklamowej po raz pierwszy promuje nie tylko swój kultowy napój, ale też inne marki napojowe ze swojego portfolio.
Reklama czerpie inspirację z popularnego serialu FX „Niedźwiedź” opowiadającego o gorączkowym życiu pracowników start-upów, który 7 stycznia zdobył trzy Złote Globy, w tym dla najlepszego serialu komediowego.
Tak naprawdę nowa kampania reklamowa czerpie więcej niż tylko inspirację z popularnego serialu. Przy opracowywaniu kampanii TCCC nawiązało współpracę z Christopherem Storerem, twórcą „Niedźwiedzia”.
Głównym motywem kampanii jest młoda kobieta zabierająca swojego chłopaka na spotkanie z dalszą rodziną, która zebrała się w domu jej rodziców w dniu meczu. Jest taki pamiętny odcinek z serialu telewizyjnego, który przedstawia również rozszerzone zgromadzenie klanu, chociaż to w reklamie nie zawiera żadnych mrocznych elementów przedstawionych w serialu. Niektórzy bohaterowie spotu przypominają postacie z serialu telewizyjnego.
W spocie pokazano, jak chłopak dziewczyny przewraca na stoliku do kawy butelkę coli, co jest przedstawiane niemal jako test, który zdał i został przyjęty do rodziny.
Akcja przeplata się i na stoliku do kawy pokazana jest mieszanka marek napojowych koncernu, w tym Coca - Cola Zero Sugar, napoje Honest Juice dla dzieci, Sprite i woda Smart.
Spot kończy się hasłem „The Coca-Cola Company. Dumni sponsorzy tego, co najważniejsze”.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z pierwszą w historii kampanią reklamową obejmującą wiele produktów