SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co piąty Polak oglądał 'Ranczo'

Druga seria 'Rancza' miała o ponad 2 miliony większą oglądalność od pierwszej i była absolutnym hitem niedzielnego wieczoru w polskiej telewizji.

Średnia widownia emitowanych od 18 marca do 17 czerwca br. odcinków drugiego sezonu „Rancza” wyniosła 6,86 mln osób. Jak pokazują dane AGB Nielsen Media Research podczas emisji serialu udziały TVP1 w rynku telewizyjnym wyniosły 40,95 proc. (w grupie 4+) oraz  34,38 proc. (w grupie 16-49).


Wszyscy 4+

16 - 49

AMRAMR %SHR %SHR %
18-03-20076 993 95119,44%36,66%29,55%
25-03-20077 003 03619,46%36,96%29,14%
01-04-20076 896 66919,17%37,95%31,67%
15-04-20076 594 46918,33%37,85%33,07%
22-04-20076 806 42018,92%38,74%32,72%
29-04-20076 220 45517,29%36,75%31,98%
06-05-20076 691 19618,60%37,70%32,88%
13-05-20075 957 56916,56%38,23%31,53%
20-05-20076 919 95419,23%44,86%36,70%
27-05-20076 825 02318,97%46,23%38,03%
03-06-20077 735 82021,50%47,24%42,43%
10-06-20077 102 32419,74%47,27%38,26%
17-06-20077 397 08220,56%51,37%44,45%
średnia6 857 17919,06%40,95%34,38%

Pierwsza seria filmu o perypetiach Amerykanki, która odziedziczyła stary dworek na podlaskiej wsi, pokazywana w Jedynce od 5 marca do 21 maja zeszłego roku, miała oglądalność na poziomie 4,72 mln widzów, przy udziałach wynoszących 27,40 proc.


Wszyscy 4+

16 - 49

AMRAMR %SHR %SHR %
05-03-20064 396 56412,23%23,58%22,06%
12-03-20064 308 42311,98%23,73%23,50%
19-03-20064 674 04113,00%24,37%24,77%
26-03-20064 917 12313,67%26,32%26,20%
09-04-20064 930 81713,71%27,79%24,98%
23-04-20064 416 06812,28%25,54%24,63%
30-04-20064 314 40912,00%26,75%22,97%
07-05-20064 245 31011,80%25,61%22,99%
07-05-20064 832 27313,44%28,54%27,49%
14-05-20064 459 32312,40%26,42%24,77%
14-05-20065 017 92913,95%29,68%29,50%
21-05-20065 218 51214,51%33,69%32,15%
21-05-20065 611 21315,60%36,84%33,19%
średnia4 717 32313,12%27,40%25,99%

Podczas emisji drugiego sezonu „Rancza” TVP1 z widownią wynoszącą 6,86 mln osób była zdecydowanym liderem niedzielnego pasma 20.20 – 21.10. Druga w tym czasie stacja – TVN - miała oglądalność mniejszą niemal o połowę, bowiem wyniosła ona 3,5 mln widzów. Na trzecim miejscu był Polsat (2,83 mln), zaś czwartą pozycję zajęła Dwójka (1,67 mln).


Wszyscy 4+

16 - 49

AMRAMR %SHR %SHR %
TVP1 - Ranczo6 857 17919,06%40,95%34,38%
TVN3 502 8999,74%21,01%20,45%
Polsat2 826 8327,86%16,95%21,80%
TVP21 672 2524,65%10,03%10,92%

W porównaniu z pierwszym sezonem, druga seria filmu miała nie tylko wyższą oglądalność, ale także wyższe wpływy reklamowe. Na reklamach wokół serii premierowej TVP1 zarobiła 8,15 mln zł, zaś wpływy ze spotów nadawanych przy drugim sezonie wyniosły 9,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Wśród widzów „Rancza” przeważały kobiety. Serial był oglądany najchętniej także przez widzów powyżej 40. roku życia, mieszkańców wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



AFFADH %
PłećMężczyźni9244,20%

Kobiety10855,80%
Wiek4- 9 493,01%

10- 15614,85%

16 - 19382,39%

20 - 24332,90%

25 - 29423,54%

30 - 34654,90%

35 - 39775,02%

40 - 441137,61%

45 - 4913711,08%

50 - 5415312,61%

55 - 591409,75%

60+17932,32%
Wlk.miastaWieś11744,90%

< 50 tys.9923,93%

50-100 tys.938,27%

100-200 tys.957,60%

> 200 tys.7415,30%
WykształceniePodstawowe11451,63%

Średnie10129,84%

Wyższe9910,66%

Inne567,87%

Koniec drugiej serii „Rancza” nie oznacza końca serialu. W planach jest już trzecia seria Zdjęcia do nowych odcinków mają rozpocząć się jesienią. Nowy sezon będzie liczyć podobnie jak poprzednie 13 odcinków. Pojawi się w nim kilka nowych postaci.

Poza trzecią serią, powstać ma także pełnometrażowy film pod roboczym tytułem „Ranczo Wilkowyje”. Widzowie zobaczą w nim znanych z serialu bohaterów i te same miejsca, ale fabuła produkcji będzie zupełnie inna.

Dołącz do dyskusji: Co piąty Polak oglądał 'Ranczo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl