Co czwarty telewizor z dostępem do internetu
Ponad 1/4 telewizorów kupionych w styczniu przez amerykańskich konsumentów była wyposażona w funkcję łączenia się z internetem.
Między grudniem zeszłego a styczniem bieżącego roku odsetek odbiorników z dostępem do internetu wśród ogółu telewizorów kupionych za oceanem zwiększył się z 24,3 do 27,5 proc. - wynika z danych firmy badawczej iSuppli.
Największą grupę telewizorów z dostępem do sieci sprzedanych w styczniu w USA stanowiły odbiorniki oferujące bezpośrednie połączenie do internetu (41,9 proc.). Następne pod tym względem były telewizory dające taką możliwość poprzez konsole do gier wideo (20,3 proc.) oraz odtwarzacze Blu-ray (13,2 proc.).
iSuppli prognozuje, że w latach 2009 - 2013 globalna sprzedaż telewizorów z dostępem do internetu zwiększy się z 14,7 do 87,6 miliona sztuk.
Dołącz do dyskusji: Co czwarty telewizor z dostępem do internetu