ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima
Agencja ClickAd Interactive zajmie się kompleksową obsługą internetową trzech produktów marki Optima: Optima Cardio, Optima Omega 3 i Optima DHA, produkowanych przez ZT Kruszwica-Grupę Bunge.
Obsługa marek Optima w internecie obejmuje m.in. opracowanie strategii digital, tworzenie serwisu optymalnewybory.pl, działania w social mediach oraz przygotowywanie innych treści. Zespół ClickAd Interactive poprowadzi również dla nowego klienta działania mediowe w zakresie zakupu mediów, tworzenia koncepcji kreatywnych i produkcji formatów.
Działaniami w social mediach zajmie się Social Signals - team wchodzący w skład ClickAd Interactive. Agencja zajmie się zbudowaniem i obsługą kanałów społecznościowych dla marki Optima z wykorzystaniem serwisów: Facebook, Instagram, Pinterest oraz Youtube.
Umowa obejmuje współpracę stałą. W związku z nowym projektem powiększył się zespół ClickAd Interactive, do którego dołączyła Sylwia Petrykowska na stanowisku project manager, a zespół kreatywny agencji zasiliła Kaja Dulińska obejmując funkcję junior graphic designera oraz Karolina Arasimowicz jako social media specialist.
W sierpniu ZT Kruszwica rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, przedłużając umowę z domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima