SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Click Community po 10 latach przeszła rebranding

Po 10 latach agencja marketingu społecznościowego Click Community zmieniła identyfikację wizualną.

W ramach rebrandingu zmienione zostało logo, kolorystyka, strona internetowa Clickcommunity.pl i oprawa wizualna. Nowe logo nawiązuje do nowego produktu, który agencja wprowadza na rynek (content machine - zautomatyzowany proces tworzenia contentu online).

Na górze nowe logo Click Community, na dole poprzednia wersja

Agencja ma także nowe hasło “poznaj i daj się poznać”.

-  Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów.  To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni - mówi Paulina Wiesiołek, managing director Click Community.

Identyfikację agencja przygotowała we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Click Community po 10 latach przeszła rebranding

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Comedy Central
Comedy Central ... i tyle w temacie
0 0
odpowiedź
User
Anonim
„Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni” .

Nareszcie! Logo odzwierciedla Comedy Central jaki panuje w tej firmie.
0 0
odpowiedź
User
Kom
rebranding dobry na wszystko! :D
0 0
odpowiedź