Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadza Radar - narzędzie usprawniające planowanie kampanii OOH. Dzięki niemu klient ma pewność dotarcia do grupy docelowej, poprzez dobór odpowiednich nośników.
Jak podaje Clear Channel, Radar jest łącznikiem między, cyfrowym światem danych, pozwalającym zrozumieć zachowania konsumentów, a zdolnością outdooru do budowania szerokiego zasięgu. Ma pomagać efektywnie zaplanować kampanie OOH.
Radar zapewnia dużą liczbę „insightów” o użytkownikach reklamy zewnętrznej, w tym, nie tylko dane demograficzne, dane o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania Internetu w domu i poza nim.
Dzięki temu narzędzie to pozwala na zaplanowanie kampanii i wybór odpowiednich lokalizacji z bardzo dużą dokładnością.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii
Tu nie ma żadnej pewności. Jest przypadek i wróżenie z fusow