SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn we wrześniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" we wrześniu br. wyniosła 109 736 egz. i była o 19,7 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał się w ilości 73 465 egz. (wzrost o 15,8 proc.). Na pozycji trzeciej znalazł się ""Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do września ub. r. spadła o 4 proc. i wyniosła 68 918 egz.

wrzesień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 109 736 91 301
Logo 73 465 63 062
Men's Health 68 918 71 066
Playboy 56 108 59 984

We wrześniu br. wszystkie tytuły zwiększyły sprzedaż w stosunku do poprzedniego miesiąca.

2008

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 109 736 88 215
Logo 73 465 69 436
Men's Health 68 918 -
Playboy 56 108 54 151

We wrześniu br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 38 312 egz., zyskując 8 proc w stosunku do analogicznego miesiąca ub. roku . Drugą pozycję zajął "Manager Magazin" (Manager Media), którego sprzedaż ogółem wyniosła 29 544 egz. (rok temu 29 827 egz.).

wrzesień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 38 312 35 117
Manager Magazin 29 544 29 827
Businessman.pl 25445 -

Porównując dane miesiąc do miesiąca wszystkie tytuły zanotowały spadek sprzedaży ( "Businessman.pl" w sierpniu br. się nie ukazał, bo miał łączone wydanie lipcowo-sierpniowe).

2008


wrzesień

sierpień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 38 312 41 937
Manager Magazin 29 544 30 996
Businessman.pl 25445 -

Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl