Cindy Crawford pozostaje z Hoopem
Producent napojów Hoop przedłużył kontrakt reklamowy z Cindy Crawford na kolejny sezon
Obejmuje on kampanie w Polsce i w Rosji. Amerykańska gwiazda zaczęła reklamować wodę mineralną Arctic w kwietniu zeszłego roku. Jest to naturalna decyzja firmy. Rozpoznawalność marki wzrosła z 10 proc. do 51 proc., a sprzedaż o 60 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział wody Arctic w rynku w ubiegłym roku wzrósł z 4,8 proc. do 6,6 proc. Dlatego decyzja o dalszej współpracy z Amerykanką nie powinna dziwić. Tegoroczna kampania reklamowa wody Hoopa będzie przebiegała w telewizji, prasie oraz na billboardach. Agencja reklamowa 4 Fame Branding przygotowuje obecnie nowe spoty telewizyjne w oparciu o materiały sprzed roku. Ponadto tym razem Cindy Crawford ma odwiedzić Polskę i zachwalać zalety wody Arctic na żywo. Wysokości budżetu reklamowego nie ujawniono. Będzie on zbliżony do ubiegłorocznego. Na ubiegłoroczną kampanię spółka wydała 10 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Cindy Crawford pozostaje z Hoopem