„Ciekawsza strona kobiecości” - Wirtualna Polska reklamuje serwis dla kobiet
Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojego serwisu kobieta.wp.pl. Akcja - przygotowana wspólnie z firmami 303 i Value Media - obejmuje internet, prasę i radio.
Kampania serwisu kobieta.wp.pl opiera się na nieszablonowym, przewrotnym przekazie wykorzystującym zabawę słowem i pojęciem kobiecości oraz związanymi z nimi stereotypami. Akcja - skierowana do ambitnych, interesujących się tematami społecznymi Polek w wieku 18-34 - ma podkreślać różnorodność i nieszablonowość materiałów dostępnych w tym serwisie. Reklamom towarzyszy plebiscyt na Kobietę Roku, którą użytkowniczki kobieta.wp.pl wybiorą spośród dziesięciu znanych Polek nominowanych przez redakcję.
Wszystkie strony Wirtualnej Polski z kategorii lifestyle’u w październiku ub.r. odwiedziło 4,73 mln użytkowników, wykonując 265 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).
Akcja reklamowa - której zasadnicza część potrwa przez cały styczeń - obejmuje radio (Radio Zet, Radio Eska, Polskie Radio, RMF Maxxx, RMF FM, RMF Classic, Roxy FM, Radio Złote Przeboje), prasę (tygodniki i miesięczniki, m.in. „Przekrój”, „Wprost”, „Uważam Rze”, „InStyle”, „Cosmopolitan”, „Zwierciadło”, „Gala”, „Glamour”, „Joy”, „Claudia”, „Elle”, „Avanti”) oraz internet (strony Wirtualnej Polski, serwisy z sieci takich jak m.in. Arbo, Ad-Vice i IDMnet). Kreację kampanii przygotowała agencja 303, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespół ds. planowania mediów i dział marketingu Wirtualnej Polski oraz dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Ciekawsza strona kobiecości” - Wirtualna Polska reklamuje serwis dla kobiet