„Chwytaj chwilę” - w kampanii Sony Ericsson Vivaz
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży telefon Sony Ericsson Vivaz. Akcję pod hasłem „Chwytaj chwilę” prowadzi agencja IQ Marketing.
Kampania reklamowa telefonu Sony Ericsson Vivaz podkreśla, że jest on wyposażony w aparat fotograficzny o rozdzielczości 8,1 megapiksela nagrywający również wideo w jakości HD. Przekaz pod hasłem „Chwytaj chwilę” ma na celu wsparcie wprowadzenia tego modelu na rynek. Telefon Vivaz został zaprezentowany przez Sony Ericsson w lutym bieżącego roku (więcej), a niedawno pojawił się w sprzedaży.
Akcja reklamowa jest prowadzona głównie w internecie (banery oraz tapety na portalach onet.pl, gazeta.pl, wp.pl i interia.pl, spoty i branding playerów w serwisach onet.tv i wp.pl). Adaptację globalnej kreacji kampanii – zaplanowanej w Polsce do końca czerwca – przygotowała agencja IQ Marketing, która również zajmuje się realizacją wszystkich działań w internecie.
Dołącz do dyskusji: „Chwytaj chwilę” - w kampanii Sony Ericsson Vivaz