“Chwila dla Ciebie” niezmiennie liderem, “Naj” stracił najwięcej
W maju br. w segmencie tygodników poradnikowych wzrosła sprzedaż “Chwili dla Ciebie” i “Pani Domu”, a stracił tylko “Naj”. To ostatni miesiąc, gdy w tym segmencie były trzy tytuły, bowiem od czerwca “Naj” został miesięcznikiem.
Liderem sprzedaży w maju br. wśród tygodników poradnikowych była tak jak rok wcześniej “Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer). Jej rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 293 982 egz. i było o 3 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 34,3 proc. do 253 612 egz. Od 12 lipca br. “Pani Domu” jest już tygodnikiem.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w maju br. wynik na poziomie 151 093 egz., co oznacza spadek o 11,5 proc. Od 10 czerwca br. pismo to zostało przekształcone w miesięcznik.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Chwila dla Ciebie | 293 982 | 285 556 |
Pani Domu | 253 612 | 188 865 |
Naj | 151 093 | 170 813 |
Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia widać, że zyskały “Chwila dla Ciebie” i “Naj” - z tymże ten pierwszy tytuł zanotował wzrost o 4,5 proc., a ten drugi – aż o 30,7 proc. Spadło natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” - o 1,7 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Rozpowszechnianie płatne razem | ||
Chwila dla Ciebie | 293 982 | 281 363 |
Pani Domu | 253 612 | 257 939 |
Naj | 151 093 | 115 574 |
Dołącz do dyskusji: “Chwila dla Ciebie” niezmiennie liderem, “Naj” stracił najwięcej