Chomiki bez dostępu do piekarnika reklamują zniżki w pakiecie Multimedia Polska (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Multimedia Polska z animowanymi chomikami promowane są oszczędności dostępne przy wykupywaniu kilku usług u operatora. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Prime Time, Human Ark, Halo i Maxus.
Nowy spot pokazuje, jak chomiki bezskutecznie próbują dostać się do piekarnika, gdzie piecze się danie z marchewką. Używają przy tym pilota telewizyjnego i myszki komputerowej.
Kampania podkreśla, że przy wykupieniu w Multimedia Polska usługi telewizyjnej, internetowej, telefonii komórkowej, prądu i gazu można uzyskać w ciągu roku nawet do 1 400 zł oszczędności.
Chomiki występują w reklamach Multimedia Polska od drugiej połowy kwietnia br., kiedy firma przyjęła nową strategię i wprowadziła do swojej oferty gaz, jednocześnie zmieniła logo i ogłosiła nowe hasło główne „Multimedia. Tym żyje Twój dom”.
Nowa odsłona kampanii reklamowej jest prowadzona od 1 czerwca, obejmuje telewizję, internet oraz materiały BTL. Jest zaplanowana do końca czerwca.
Strategię i ideę kreatywną kampanii przygotowała agencja PZL. Spot (wyreżyserowany przez Kota Przyborę; reżyserią animacji zajął się Kamil Polak) wyprodukował Prime Time, postprodukcją oraz animacją zajęło się Human Ark, a udźwiękowieniem - Halo. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Na koniec marca br. Multimedia Polska miała 826,9 tys. abonentów, w pierwszym kwartale br. jej przychody wyniosły 181 mln zł, a zysk netto - 10,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Chomiki bez dostępu do piekarnika reklamują zniżki w pakiecie Multimedia Polska (wideo)