Chludziński, Matyszkiewicz i Galica: z PZL do własnej agencji &Sons
Byli menedżerowie agencji PZL - Jarosław Chludziński, Magdalena Matyszkiewicz i Ewa Galica - uruchomili własną agencję strategiczną &Sons.
&Sons zajmuje się optymalizacją strategii marek, portfeli i komunikacji oraz realizacją efektów projektów strategicznych, dobiera podwykonawców i integruje proces pracy wielu podmiotów nad wdrożeniem stworzonych rozwiązań.
Partnerzy &Sons - Magdalena Matyszkiewicz, Ewa Galica i Jarosław Chludziński - poprzednio działali na kluczowych stanowiskach agencji reklamowej PZL. Chludziński w PZL pracował od 2003 roku, w latach 2009-2012 zarządzał całą agencją. Wcześniej spędził 8 lat w agencjach designowych, zajmujących się identyfikacją korporacyjną i projektowaniem opakowań. W &Sons pełni funkcję strategic consultant & partner.
Ewa Galica do PZL, gdzie zarządzała działem strategii, dołączyła w 2004 roku, wcześniej pracowała w firmie doradztwa strategicznego Stratosfera, agencji reklamowej D’Arcy, a także firmie badawczej TNS. W &Sons podobnie jak Chludziński ma stanowisko strategic consultant & partner.
Magda Matyszkiewicz, managing partner w &Sons, w PZL pracowała od 2001 roku, w latach 2009-2014 zarządzała działem obsługi klienta, a wcześniej zdobywała doświadczenie w agencji reklamowej Euro RSCG.
Agencja &Sons zrealizowała już projekty m.in. dla Kruszwicy (przy wprowadzaniu na rynek marki sera Chesterland), przy reorganizacji modelu biznesowego Polskiego Związku Jeździectwa, dla Fokus TV oraz agencji brandingowej Czteryczwarte Brand Design przy działaniach dla sieci sklepów Mila.
Dołącz do dyskusji: Chludziński, Matyszkiewicz i Galica: z PZL do własnej agencji &Sons