SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

Ruszyła internetowa kampania reklamowa nowego Chevroleta Trax oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Amnet Polska i dom mediowy Carat Polska.

Kampania nowej wersji Chevroleta Trax przebiega pod hasłem „Nowy wymiar tradycji”. Reklamy podkreślają, że samochód ten jest dostępny od 59,99 tys. zł. Grupą docelową są osoby w wieku 30-54 lat, mieszkające w dużych miast i prowadzące aktywny styl życia.

Kampania jest oparta na reklamach w formie screeningowych, łączących dwa formaty: tapetę i billboard/doublebillboard. Są one wyświetlane w serwisach Money.pl i NK.pl (m.in. na stronie logowania). Powierzchnie te są oferowane w modelu Real-Time Bidding.

Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Amnet Polska oraz dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Miałem nadzieję że dowiem się z traści wiadomości o co chodzi . Nie udało sie :) Czy mogę prosić o wyjaśnienie słabszym tego bełkotu : oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB :) ?

0 0
odpowiedź