Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos
"Fashionista" to tytuł nowej kampanii marki chrupków Cheetos, w ramach której influencerzy wcielą się w projektantów i specjalistów od własnoręcznych wyrobów modowych. Akcję przygotowały VML Poland oraz Sputnik Studio.
W akcji "Fashionista" udział biorą influencerzy - Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak. Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie wyjątkowego ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są już dostępne w sklepach.
Internetowi twórcy pokażą efekty swojej pracy w filmach na swoich kanałach na YouTube. W internecie jest już pierwszy materiał z cyklu - Zuzanna Borucka przygotowała na nim oryginalną kurtkę jeansową dla swojego brata.
W kolejnych filmach Adrianna Skon stworzy koszulkę dla mamy, a Naruciak podejmie próbę wykonania oryginalnej bluzy, również dla swojej mamy.
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio.
Dołącz do dyskusji: Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos