Cezary Pazura konduktorem w reklamach Vectry (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci kablowej Vectry z udziałem Cezarego Pazury. W reklamach oprócz oferty promowana jest nowa identyfikacja wizualna firmy.
W spocie z kampanii Cezary Pazura jako konduktor zapewnia pasażerów z przedziału, że wszyscy mają dobre biletów. Każdy z biletów symbolizuje różne typy treści telewizyjnych oferowanych przez Vectrę, a Pazura zwraca też uwagę na jej usługę internetową.
W kampanii reklamowany jest pakiet ze 182 kanałami telewizyjnymi oraz internetem z prędkością do 600 Mb/s. W ramach promocji ten pakiet przez pierwsze sześć miesięcy kosztuje 69,99 zł miesięcznie, a nie 119,99 zł (z uwzględnieniem 15 zł zniżki za e-fakturę i zgody marketingowe).
W reklamach prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna Vetry, wprowadzona w drugiej połowie września.
Nową koncepcję komunikacji reklamowej Vectry przygotowała agencja The Digitals. Format jest oparty na udziale Cezarego Pazury i haśle „Pierwsza internetowa telewizja kablowa”.
- Rok 2020 to dla Grupy Vectra kamień milowy. Jesteśmy obecnie największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Nasze ambicje realizujemy również w obszarze świadczonych usług – od 1 października br., jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy naszym Klientom dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem Internetu - opisuje Tomasz Żurański, prezes Vectry.
- Wyrazem tego jak się zmieniamy i jacy chcemy być w przyszłości jest nasze nowe logo. Wsłuchując się w głos Klientów pragniemy wspólnie tworzyć rozwiązania wygodne i proste w obsłudze z dostępem do atrakcyjnego kontentu i rozrywki, nie tylko w domu, ale również poza nim - wszędzie tam, gdzie jest Internet - dodaje.
- W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry - Cezary Pazura - mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.
Nowa kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki oraz domem mediowym Starcom i agencją Cube Group, odpowiedzialnymi za zakup mediów.
Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, za zdjęcia do nich odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara (za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”). Fotografie do reklam graficznych wykonał Radek Polak, za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec.
Działania reklamujące Vectrę obejmują telewizję, internet, radio oraz outdoor.
W 2018 roku grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. Z kolei na początku br. po uzyskaniu warunkowej zgody prezesa UOKiK-u firma sfinalizowała kupno Multimedia Polska i wprowadziła do władz tej spółki swoich menedżerów.
Cezary Pazura obecnie występuje też, wspólnie z Katarzyną Figurą i Michałem Milowiczem, w kampanii Kina Polska „Co wolno w filmie, to nie w życiu” zwracającej uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęcającej do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów, obraźliwych określeń i nienawiści.
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura konduktorem w reklamach Vectry (wideo)
PS Rola w Psach III całkiem niezła wg mnie