Ceramika Paradyż: Z natury Paradyż (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa płytek Ceramiki Paradyż. Akcja przebiega pod hasłem "Z natury Paradyż".
Startująca właśnie kampania Ceramiki Paradyż reklamuje trzy kolekcje płytek tej firmy wprowadzane obecnie na rynek. Ich kreacje opierają się na prezentacji wnętrz łazienek stworzonych przez samą naturę. Akcja pod hasłem "Z natury Paradyż" promuje również wizerunek tej firmy jako kreatywnego i nowoczesnego producenta płytek ceramicznych wyznaczającego trendy w swojej branży. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową, na której zamieszczone są animacje przedstawiające nowe kolekcje płytek Ceramiki Paradyż.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (sponsoring bloków tematycznych i programów w TVN, TVN Style, TVP1 i TVP2, m.in. 'Miasta Kobiet', 'Zakochanej Jedynki', 'M jak Miłość', czwartkowego pasma filmów kobiecych w TVN, 'Niani' i 'Seksu w wielkim mieście'), prasę (Cztery Kąty, Dom&Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Tak Mieszkam, Twój Styl, Claudia, Claudia Ładnie Mieszkać, Olivia) oraz internet (Onet.pl, Muratordom.pl). Ponadto działania reklamowe są prowadzone za granicą (Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Białoruś), obejmując dodatkowo outdoor.
Koncepcję i kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja reklamowa DC GRaphics, a zakupem mediów zajmują się domy mediowe Media Contact (internet) i MPG (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: Ceramika Paradyż: Z natury Paradyż (wideo)