Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną
Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprezentowało nowy system komunikacji wizualnej. Ma ona odzwierciedlać strategię organizacji oraz pomóc odbiorcom zrozumieć jej działania.
Zmiany dotyczą logotypu Centrum Edukacji Obywatelskiej i powiązanej z nim identyfikacji. Organizacja wprowadziła do systemu komunikacji także 6 obszarów programowych odzwierciedlających zakres działania CEO. Każdy z obszarów w nowym systemie ma swój znak oraz kolor przewodni.
Grupy programowe, które znalazły się w nowym systemie komunikacji CEO, to: Pomagaj się uczyć, Angażuj obywatelsko, Odpowiadaj na globalne wyzwania, Otwieraj na kulturę, Wyjaśniaj politykę i Ucz otwartości.
Nowe logo CEO wraz z będącą jego pochodną identyfikacją wizualną utrzymane są w kolorach ciemnoniebieskim i turkusowym. Zastosowanie takiej palety ma podkreślać kluczowe atuty organizacji: wiedzę ekspercką i 26-letnie doświadczenie, a jednocześnie aktualność, praktyczny wymiar proponowanych rozwiązań i bezpośredniość w kontakcie ze szkołami z całej Polski.
Na górze: nowy logotyp CEO, na dole poprzednia wersja
Prace nad nową identyfikacją rozpoczęły się w roku 2019. W wyniku serii warsztatów i dyskusji powstały założenia dotyczące systemu oraz cech wizualnych poszczególnych jego elementów.
Po kilku miesiącach intensywnej pracy jesteśmy gotowi, by przedstawić Wam naszą nową identyfikację wizualną 🎉
Opublikowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) Środa, 10 czerwca 2020
Za projekt odpowiadają RZECZYOBRAZKOWE.
Dołącz do dyskusji: Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną