Treści od youtuberów z TalentMedia także na CDA.pl
Na mocy zawartej właśnie umowy nagrania od youtuberów współpracujących z siecią partnerską TalentMedia będą publikowane także w serwisie CDA.pl. Współpraca dotyczy zarówno nowych, jak i archiwalnych materiałów.
W ramach współpracy na CDA.pl pojawiły się już kanały youtuberów współpracujących z TalentMedia. Obecnie są tam dostępne archiwalne materiały, natomiast nowe treści będą dodawane równocześnie z publikacją na YouTubie.
- Nawiązanie stałej współpracy z największą platformą multimedialną w Polsce jaką jest CDA.pl to z pewnością kolejny, ważny krok w rozwoju całej naszej sieci. Treści tworzone przez youtuberów z TalentMedia będą dostępne teraz dla użytkowników serwisu CDA.pl, dzięki temu nasi twórcy będą mieli możliwość dotarcia do nowych widzów i budowania widowni online w nowym otoczeniu. Zyskają na tym również nasi klienci. Przygotowane dla nich materiały branded content wyjdą poza YouTube i dotrą do nowych, potencjalnych konsumentów - komentuje Filip Vukić, head of talents w TalentMedia.
Z TalentMedia współpracują m.in. Cyber Marian, Zuzanna Borucka, JDabrowski, Agnieszka Grzelak, Grupa Spryciarze.pl, Kabaret Czwarta Fala, Śmiechawa TV i Krzysiek Golonka. Ogółem sieć zrzesza ponad 100 kanałów, które mają łącznie 26 mln subskrypcji.
- Oprócz CDA Premium, czyli usługi płatnego VOD, jednym z naszych priorytetów jest rozwój Premium Free, czyli treści ogólnodostępnych, ale pochodzących od zweryfikowanych partnerów. W tym momencie mamy blisko 220 tys. filmów i teledysków w tej kategorii. Poszerzenie naszej biblioteki o wideo popularnych polskich youtuberów zrzeszonych w TalentMedia jest dla nas w kontekście rozwoju Premium Free bardzo istotne. Ale nie tylko to jest ważne - mam nadzieję, że współpraca z TalentMedia zaowocuje innymi, ciekawymi projektami, bo obie strony mają w tym zakresie duży i wzajemnie uzupełniający się potencjał - dodaje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy CDA.pl.
Według badania Gemius/PBI grudniu ub.r. dział wideo CDA.pl zanotował 5,77 mln użytkowników, 93,39 mln odsłon oraz 29 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Natomiast liczba klientów płatnej oferty Premium na CDA.pl pod koniec listopada ub.r. wynosiła 155 tys.
Dołącz do dyskusji: Treści od youtuberów z TalentMedia także na CDA.pl
Czyli nikt szczególnie ciekawy.