CCC członkiem Rady Reklamy
Spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
CCC jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację, a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
- Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyczynią się do dalszego wzmacniania promocji wysokich standardów reklamy w Polsce, i że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla rynku reklamy w Polsce - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
Zobacz: Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
CCC w Radzie Reklamy
- W CCC jesteśmy świadomi, że działania marketingowe mogą mieć wpływ na zachowania i postawy etyczne ludzi. Dlatego uważamy, że komunikacja z Klientem to obszar, który wymaga dziś działań odpowiedzialnych, oraz promowania dobrych praktyk, m.in.poprzez stale aktualizowane, dobrowolne kodeksy samoregulacyjnych. Cieszymy się, że w strukturach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy będziemy mogli budować takie rozwiązania. Odpowiedzialny marketing jest ważny dla nas – pracowników CCC, naszych Klientów oraz partnerów biznesowych - komentuje Katarzyna Krawczyk, dyrektor marketingu w CCC.
Zobacz: KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelnego przekazu reklamowego"
Rada Reklamy liczy obecnie 35 członków. Jest również członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 27 krajów.
Dołącz do dyskusji: CCC członkiem Rady Reklamy