CB4 Media rozszerza portfolio o Intercity
Agencja reklamy zewnętrznej CB4 Media specjalizująca się do tej pory w reklamach w taksówkach wprowadziła do swojej oferty nowe nośniki w PKP Intercity.
Do dyspozycji Klientów jest 36 wagonów I klasy i 60 wagonów II klasy. Naklejki reklamowe mogą być umieszczane m.in. na drzwiach do przedziałów, na drzwiach wejściowych do wagonów, na lusterkach w przedziałach i na zagłówkach w przedziałach lotniczych, jak również na innych mniej standardowych powierzchniach.
Pierwsza kampania została przygotowana dla Nokii Poland - telefonu Nokia 8800.
W 36 wagonach PKP Intercity I klasy (przedziałowych i w tzw. wagonach lotniczych) zostało umieszczone kilkaset różnego typu i formatu naklejek reklamowych (również One Way View). Kampania potrwa do końca września. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, kreację przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide.
Dołącz do dyskusji: CB4 Media rozszerza portfolio o Intercity