SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cartoon wygrał z Disneyem wśród dzieci

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych był – tak jak rok wcześniej – Disney Channel, ale w dziecięcej grupie widzów (4-15 lat) wyprzedził go Cartoon Network, rok temu zajmujący miejsce trzecie. Największy wzrost zanotował jak zwykle Nickelodeon.

Udział Disney Channel w grupie wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 0,93  proc. po niedużym wzroście o 0,4 proc. względem listopada 2009 roku. Zarówno teraz jak i rok temu stacja ta była liderem oglądalności w rankingu kanałów dziecięcych. Drugie miejsce z wynikiem 0,83 proc. zajął Cartoon Network, który zanotował 20,4- proc. wzrost, co dało mu awans z miejsca czwartego na drugie. Trzeci był Disney XD, którego udział spadł o 9,9 proc. do 0,75 proc.

Liderem wzrostu w rankingu w zeszłym miesiącu – tak jak w poprzednich miesiącach – był Nickelodeon. Jego udział poszedł do góry aż o 128,1 proc. i wyniósł 0,45 proc., co dało mu piąte miejsce.

Największy spadek w zestawieniu zaliczył natomiast ostatni w rankingu kanał ZigZap/Hyper. Jego udział zmalał o 12,1 proc. do 0,08 proc.

listopad wszyscy 4+
2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 60 912 0,922 61 692 0,926
Cartoon Network 45 672 0,691 55 433 0,832
Disney XD 55 267 0,837 50 238 0,754
MiniMini 46 450 0,703 42 522 0,638
Nickelodeon 12 980 0,196 29 800 0,447
BBC CBeebies 27 083 0,410 29 150 0,438
Boomerang 12 030 0,182 20 894 0,314
Polsat JimJam - - 14 634 0,220
ZigZap/Hyper 6 020 0,091 5 342 0,080


W grupie dziecięcej, czyli wśród widzów w wieku od 4 do 15 lat, liderem w zeszłym miesiącu był Cartoon Network z wynikiem 5,96 proc. po wzroście o 34,8 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Disney Channel (5,89 proc. udziału, wzrost o 3 proc.), a trzeci był Disney XD (5,63 proc. udziału, wzrost o 3,1 proc.).

Również w tej grupie najwięcej zyskał Nickelodeon – jego udział poszedł do góry zdecydowanie bardziej niż w 4+, bo o 221,9 proc. i ukształtował się na poziomie 3,79 proc. Liderem spadku był także ZigZap, którego wynik zmalał o 15,8 proc. do 0,45 proc. 

listopad wszyscy 4-15
2009   2010  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 26 724 4,422 32 330 5,960
Disney Channel 34 532 5,715 31 935 5,887
Disney XD 33 011 5,463 30 554 5,632
Nickelodeon 7 120 1,178 20 569 3,792
MiniMini 20 006 3,311 17 719 3,266
BBC CBeebies 14 012 2,319 11 059 2,039
Boomerang 6 079 1,006 9 769 1,801
Polsat JimJam - - 4 652 0,857
ZigZap/Hyper 3 201 0,530 2 422 0,446

 

Najpopularniejszymi pozycjami w listopadowej ramówce Disney Channel były: polski serial “Do dzwonka” oraz amerykański “Hannah Montana” . Ich najchętniej oglądane odcinki zgromadziły ok. 340 tys. widzów. 

Raport top programów
Disney Channel wszyscy 4+
Program AMR SHR %
DO DZWONKA /SER.KOM.POL./ 342 396 5,813
HANNAH MONTANA /SER.KOM.USA/ 341 348 3,536
POWODZENIA CHARLIE /SER.KOM.USA/ 303 801 5,159
JONAS /SER.USA/ 292 030 5,521
CAMP ROCK /FILM MUSICAL MLODZ.USA/ 257 962 2,756
SLONECZNA SONNY /SER.KOM.USA/ 255 183 4,205
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/ 248 900 2,613
DRUH ZASTEPOWY /FILM KOM.FAM.USA/ 240 995 3,861
PROGRAM OCHRONY KSIEZNICZEK /FILM FAM.KOM.USA/ 234 654 3,723
NIE MA TO JAK HOTEL /SER.KOM.USA/ 233 947 2,019

 

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

Dołącz do dyskusji: Cartoon wygrał z Disneyem wśród dzieci

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yyyyyyyyyy...
pierwszy;)
0 0
odpowiedź
User
g12gilbert
Na tę chwilę Cartoon Network czekał całe swoje istnienie,a jednak najlepszy znaczy lepszy i w dodatku nowa oprawa odrobiła straty z lat 2007-2009 kiedy CN nie był taki według dzieci dobry.
0 0
odpowiedź
User
popolko
Brawo CN! :D
0 0
odpowiedź