Nowy Captain Jack o smaku Cuba Libre z kampanią promocyjną
Captain Jack, marka piwa o smaku rumu Kompanii Piwowarskiej, rozszerzyła portfolio o kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.
Captain Jack Cuba Libre będzie dostępny w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml z odkręcanym kapslem. Rozwiązanie to docelowo znajdzie się we wszystkich wariantach piwa tej marki.
Nowy Captain Jack Cuba Libre
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu TV, silną obecność w mediach społecznościowych, na platformie Spotify i serwisach VoD oraz wyróżniające się materiały w punktach sprzedaży.
Ponadto marka zaangażuje do współpracy znanych liderów opinii, aktywnych w social mediach.
Autorem koncepcji spotu reklamowego jest agencja Grandes Kochonos, a za realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych poprowadzi Grupa Kreatywna Cukier, za współpracę z liderami opinii odpowiada agencja Lettly.
Cuba Libre to już trzeci wariant pod banderą Captain Jack. Marka zadebiutowała w ofercie Kompanii Piwowarskiej we wrześniu 2018 r., zaś rok później dołączył Captain Jack Pirate Orange, piwo o smaku rumu i pomarańczy.
Dołącz do dyskusji: Nowy Captain Jack o smaku Cuba Libre z kampanią promocyjną