Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko
Producent słodyczy Mieszko rozstrzygnął przetarg na ideę kreatywną. Wygrała agencja Cape Morris, która przygotowała koncept „Radość w gestach mieszka”.
Przetarg miał charakter zamknięty i trwał w trzecim kwartale tego roku. Obok Cape Morris startowały w nim trzy inne agencje reklamowe (marketer nie podaje ich nazw). Przedmiotem postępowania było opracowanie nowej idei kreatywnej marki Mieszko, która miała zostać przełożona na punkty styku z konsumentami w kanałach ATL i na Facebooku. Wybranej agencji powierzono też organizację współpracy z influencerami.
„Radość w gestach mieszka”
Cape Morris odpowiada za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej „Radość w gestach mieszka”. Działania obejmują nośniki OOH, digital oraz za współpracę z influencerami. Zostanie także przeprowadzony ogólnopolski konkurs na Facebooku. Kampania na nośnikach zewnętrznych ruszyła na początku listopada.
Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga, account manager. Strony nie ujawniają na jaki okres została podpisana umowa.
- Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim też wartość dodaną – potencjał do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnej
na przyszłość - komentuje Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu Mieszko.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada agencja Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko