SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród

Grand Prix w kategorii reklamy prasowej przypadł agencji DDB South Africa za serię reklam baterii Energizer (Paint, Pants, Park i Spit). W żadnej z trzech honorowanych wczoraj kategorii Polacy nie zdobyli nagrody.

W sumie w kategorii Press rozdano 9 złotych, 29 srebrnych i 54 brązowe Lwy. W tej kategorii nominowane były trzy polskie prace agencji Saatchi & Saatchi za kampanię Ariela.

Przyznane pierwszy raz w historii Grand Prix w kategorii Design przypadło agencji Turner Duckworth: London and San Francisco za system identyfikacji wizualnej Coca-Coli. Przyznano również 12 złotych, 13 srebrnych i 13 brązowych Lwów. W tej kategorii na shortliście nie znalazła się żadna polska praca.

Cyber Lions podzielono na trzy Grand Prix. W kategorii Website and Interactive Campaigns nagrodę otrzymał Projector Tokyo za pracę "Uniqlo's" firmy Uniqlock. W kategorii Online Advertising - Mediafront Oslo za pracę "Sol Comments" dla Scandanavian Online, a w kategorii Viral Advertising 42 Entertainment Pasadena (USA) za "Year Zero" dla muzyka Trenta Reznora z NIN. W sumie w Cyber Lions rozdano 14 złotych, 27 srebrnych i 38 brązowych Lwów. Na shortliście Cyber były dwie polskie prace.

Interactive Agency of the Year została Lean Mean Fighting Machine z Londynu.

Wśród młodych kreatywnych w kategorii Print wygrali Holendrzy, a w Cyber Brazylijczycy.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl