Canal+ nietypowo reklamuje telewizyjną premierę "Dunkierki"
Z okazji debiutu filmu "Dunkierka" w Canal+, stacja przygotowała oryginalny spot reklamowy, inspirowany scenami z filmu Christophera Nolana.
Bohaterami spotu Canal+ jest kilkoro staruszków, którzy latają nad morzem wojskowymi myśliwcami Spitfire. Klimat reklamy nawiązuje do filmu "Dunkierka" Christophera Nolana, którego akcja rozgrywa się na frontach drugiej wojny światowej w roku 1940. Wojska alianckie zostały cofnięte do morza pod Dunkierką.
Film wieńczy hasło (w wolnym tłumaczeniu) "Nie czekaj na filmy, aż się zestarzejesz".
Spot emitowany jest w telewizji, kinach i mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja BETC Paris.
"Dunkierka" miała swoją premierę kinową 13 lipca 2017 roku. Film jest koprodukcją francusko-holendersko-brytyjsko-amerykańską. Zdobył trzy Oscary (montaż, dźwięk, montaż dźwięku). Jednym z koproducentów filmu jest Canal+.
Dołącz do dyskusji: Canal+ nietypowo reklamuje telewizyjną premierę "Dunkierki"